ARTE BIANCA

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 317 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Arte Bianca. Meer weten? Ontdek meer

14 jun 2026 om 18:41 De worst en paprika was van de pizza afgegeleden en lag in de hoek van de doos. De doos was daardoor heel nat. Ook de pizza was aan één kant erg nat. Echt vies!
5 jun 2026 om 21:39 lekker, goed quality
3 jun 2026 om 18:46 Unfortunately it was for what I paid really below average. It was 3 thin pieces of meat with ham. The meat was extremely dry and blend. The potato's were also sad. No, never again. Sorry guys.
10 mei 2026 om 18:21 so quick and great quality! if you like italian pizza i would def reccomend!
10 mei 2026 om 17:08 La comida estaba buenísima, me han encantado
5 mei 2026 om 19:56 Pizza smaakt goed maar is aan de behoorlijk dure kant voor wat het is (niet bijzonder) en komt ongesneden wat gewoon mega onhandig is.
30 apr 2026 om 21:30 Heerlijke pizza's! Super vers, super snel en top bezorging.